OVER MIJ
Megan Lloyd - Since 1988
Uitverkocht is mijn favoriete woord en marketing vind ik het leukste wat er is. Ik 'regel' en 'doe' de marketing vaak voor opdrachtgevers, maar ik vind het ook ontzettend leuk om mijn kennis over te dragen en andere mensen te zien vlammen met hun marketing skills.
Opgegroeid met 1 been in Nederland en het andere in de UK (dus tweetalig – altijd blij als een opdrachtgever me vraagt in beide talen te werken) en cijfernerd.
​
Wat is de boodschap die je overbrengt? Weet je publiek wat je ze vertelt of kan het nog duidelijker? Denk je dat er meer potentieel is? Wil je nieuwe doelgroepen aanboren? Wat doe je om je huidige volgers tevreden te houden? Ik vind het geweldig om de antwoorden op deze vragen te vinden en manieren te ontdekken om alles te verbeteren.
Ik ben ontzettend ambitieus; er is niets dat ik leuker vind dan marketing, en als ik ergens aan werk, doe ik dat met alles wat ik heb. Ik ben betrokken, vastberaden en zeer enthousiast. Ik straal dat enthousiasme uit naar de mensen met wie ik werk. Het is belangrijk voor mij om samen te werken met mensen met dezelfde werkethiek en ambitie. En dat ze plezier hebben in wat ze doen. Ik ben eerlijk, direct en creatief en besteed het grootste deel van mijn 'vrije' tijd aan het bijleren en updaten van mijn marketingvaardigheden.
​
Mijn hobby's zijn kerst, door Den Haag fietsen in de lente, het Britse koningshuis en mijn favoriete seizoen is de winter. Mijn zwaktepunten zijn koken en het in leven houden van planten.
Wat ik voor je kan doen
Marketing en communicatie, met een specialisatie op het gebied van online marketing
Dit krijg je erbij als je met mij werkt:
-
Iemand die gek is op marketing en het maken van een strategie
-
Aantoonbare resultaten met social media advertenties
-
Ervaring die ik opdeed bij vele regionale, nationale & internationale corporate bedrijven, NGO's, stichtingen, hoge scholen en festivals inzetten voor jouw bedrijf.
-
Je profiteert van mijn grote netwerk in de creatieve industrie en media
-
Tweetalige copywriter met een journalistieke achtergrond: als half Brits/half Nederlandse schrijf en spreek ik beide talen vloeiend
-
Opgegroeid in de internationale community & weet deze daardoor goed te bereiken voor mijn opdrachtgevers
-
Ik weet wat werkt en niet werkt in zowel de culturele als de corporate wereld en vertaal dat naar een strategie voor jouw bedrijf of evenement
-
Gek op cijfers, of het nu gaat om websitebezoeken, ticketverkoop, bereik en betrokkenheid op social media of media-aandacht. Door te analyseren, anticiperen en bijsturen weten we op elk moment of je marketingstrategie werkt
-
Transparant over de behaalde resultaten en de manier waarop dit is bereikt